Casa adossada en venda a Vila, 3 habitacions, 180 metres

1.499.000 €

8327,78 €/m2

13 imatges

Característiques

  • Cuina Equipada
  • Armaris encastats
  • Safareig
  • Habitació suite
  • Vidres dobles
  • Traster
  • Assolellat
  • S'accepten animals
  • Sortida de fums
  • Box tancat
  • Cuina
  • Balcó
  • Garatge
  • Calefacció

Descripció

Situada al vessant assolellat de Vila, una de les zones residencials amb millor exposició solar d’Encamp, aquest habitatge d’obra nova gaudeix d’una orientació cap a la vall i d’abundant llum natural durant gran part del dia. Un entorn tranquil, envoltat de muntanya, amb vistes i a pocs minuts del centre d’Encamp, Andorra la Vella i de l’accés a Grandvalira mitjançant el Funicamp.

L’habitatge ofereix aproximadament 180 m², incloent-hi 40 m² de garatge privat, distribuïts en tres nivells, amb una clara separació entre la zona de dia i la zona de nit.

Planta d’accés i aparcament

La planta inferior disposa d’un ampli garatge privat per a dos vehicles, amb accés directe des del carrer. En aquesta mateixa planta hi ha el rebedor, el local tècnic i l’escala interior que comunica directament amb la resta de l’habitatge.

Un espai especialment pràctic per al dia a dia i amb capacitat addicional per a material d’esquí, bicicletes o equipament esportiu.

Zona de dia

La planta principal està concebuda com un ampli espai obert i lluminós on s’integren la sala d’estar, el menjador i la cuina.

La cuina de disseny contemporani, amb illa central, s’obre completament cap al menjador i la sala d’estar, creant una zona social còmoda i funcional.

Els grans finestrals aprofiten l’excel·lent exposició solar de l’habitatge i connecten l’interior amb un balcó exterior d’aproximadament 5 m², des del qual es pot gaudir de les vistes cap a la vall i l’entorn de muntanya.

En aquesta planta també hi trobem un bany de cortesia.

Zona de nit

La planta superior està dedicada al descans i disposa de tres dormitoris dobles i dos banys. Una de les habitacions compta amb bany en suite, aportant més privacitat i comoditat. La distribució permet separar completament les zones socials de les habitacions, creant un ambient tranquil i reservat. Els dormitoris disposen de finestrals i armaris integrats, aprofitant la lluminositat i les vistes de l’entorn.

L’habitatge combina arquitectura contemporània i materials d’inspiració alpina, amb una façana que integra pedra, fusta i grans superfícies envidrades.

Entre les seves característiques destaquen l’aerotèrmia amb calefacció per terra radiant, la fusteria exterior d’altes prestacions, l’aïllament tèrmic i acústic i els acabats interiors de qualitat.

Característiques principals
Obra nova
Aproximadament 180 m² d’habitatge
Garatge privat d’aproximadament 40 m² per a 2 vehicles
3 dormitoris
3 banys
Ampli saló-menjador amb cuina oberta i illa
Balcó exterior d’aproximadament 5 m²
Excel·lent exposició solar
Vistes a la vall i a la muntanya
Aerotèrmia i terra radiant
Zona residencial tranquil·la
Fàcil accés a Encamp, Andorra la Vella i Grandvalira

Un habitatge pensat per gaudir d’Andorra durant tot l’any, combinant sol, vistes, tranquil·litat, muntanya i disseny contemporani.

Ref: 00010

Propietat publicada per:

Alex Vertex
+376 372 405

Formulari de Contacte:

Contactar amb l'anunciant
Hipoteca
  • Visites: 9
  • Darrera modificació: 07/09/2026
Propietat publicada per:
Alex Vertex - +376 372 405

Simulador hipoteca

pisos.ad

Et pot interessar

  • 605 m2
  • 4
  • 3

Casa adossada en venda a Pal, 4 habitacions, 605 metres

3.600.000 €
  • 359 m2
  • 4
  • 3

Casa adossada en venda a L'Aldosa de la Massana, 4 habitacions, 359 metres

2.500.000 €
  • 250 m2
  • 3
  • 2

Casa adossada en venda a Canillo, 3 habitacions, 250 metres

1.750.000 €
  • 351 m2
  • 4
  • 3

Casa adossada en venda a L'Aldosa de la Massana, 4 habitacions, 351 metres

2.700.000 €