Xalet en venda a Aixirivall, 4 habitacions, 285 metres

1.360.000 €

4771,93 €/m2

4 imatges

Característiques

  • Terrassa
  • Garatge

Descripció

Magnífica casa adossada en construcció situada a Aixirivall, a la parròquia de Sant Julià de Lòria. Ubicada en una zona tranquil·la i envoltada de natura, es troba a pocs minuts de Naturland, un entorn privilegiat ideal tant per establir-hi la residència habitual com per gaudir de les activitats a l’aire lliure durant tot l’any.

Aquest habitatge forma part del projecte Residencial La Nova Pardina i compta amb una superfície aproximada de 285 m², complementada amb una terrassa d’uns 35 m². La propietat es distribueix en tres plantes, amb espais concebuts per oferir el màxim confort i funcionalitat.

La planta baixa acull una àmplia zona de dia, formada per un gran saló-menjador amb cuina oberta i amb accés directe a la terrassa. La cuina, equipada amb mobiliari de la marca Burger o similar, incorpora una placa d’inducció amb sistema d’extracció integrat, forn, nevera, microones i rentavaixelles, combinant disseny i practicitat en un mateix espai.

Les plantes superiors estan destinades a la zona de nit i disposen d’un dormitori principal en suite amb bany privat i de dos amplis dormitoris dobles, tots ells equipats amb armaris encastats. Aquesta zona es completa amb un bany addicional equipat amb sanitaris i mobiliari de la marca Roca o similar, amb acabats moderns i de gran qualitat.

Els paviments interiors són de parquet laminat a les estances principals, de gres porcellànic als banys i de gres antilliscant a les terrasses.
Pel que fa a les instal·lacions, l’aigua calenta sanitària i la calefacció, que es distribueix mitjançant terra radiant, funcionen amb el sistema d’aerotèrmia.

Hi ha dues places d’aparcament incloses en el preu.
Finalització d’obra prevista per el 2029 aproximadament.

Ref: ref14514

Propietat publicada per:

Formulari de Contacte:

Contactar amb l'anunciant
Hipoteca
  • Visites: 61
  • Darrera modificació: 11/07/2026

Simulador hipoteca

pisos.ad

Et pot interessar

  • 280 m2
  • 5
  • 3

Xalet en venda a Aixirivall, 5 habitacions, 280 metres

1.200.000 €
  • 1200 m2
  • 6
  • 7

Xalet en venda a Aixirivall, 6 habitacions, 1200 metres

12.600.000 €
  • 105 m2
  • 3
  • 2

Xalet en venda a Aixirivall, 3 habitacions, 105 metres

Consultar
  • 285 m2
  • 4
  • 6

Xalet en venda a Aixirivall, 4 habitacions, 285 metres

1.360.000 €