Casa de 561 m² a l´Aldosa de la Massana a estrenar

2.250.000 €

6000 €/m2

9 imatges

Característiques

  • Ascensor
  • Garatge

Descripció

Exclusivitat, confort i sostenibilitat en un entorn privilegiat.

Aldosa Village és un innovador complex residencial ubicat entre Aldosa i Anyós, en una de les zones amb més sol i millors vistes del Principat. Un entorn natural únic on la tranquil·litat i la comoditat es fusionen a la perfecció.

En aquest enclavament excepcional, construïm 14 cases adossades, 2 dúplexs amb jardí i un exclusiu àtic, tots dissenyats sota els més alts estàndards de sostenibilitat i eficiència energètica.

La Casa 8, amb 561 m², es distingeix per la seva amplitud i lluminositat. La seva orientació sud garanteix llum natural durant tot el dia. Distribuïda en quatre nivells, ofereix:

- Planta baixa: Garatge de 157 m² amb capacitat per a 6 cotxes, bugaderia i sala tècnica.

- Primera planta: Espaiós saló menjador amb llar de foc, cuina oberta amb illa, lavabo, terrassa i jardí privat.

- Segona planta: Tres dormitoris dobles, un en suite amb vestidor i dos banys complets.
Última planta: Màster suite amb bany privat, banyera, dutxa i terrassa exclusiva.

Dissenyat per oferir accessibilitat i confort, aquest habitatge és ideal per als que busquen qualitat de vida en harmonia amb la natura. Descobreix la teva propera llar a Aldosa Village!
#ref:APA1_432
  • Visites: 806
  • Darrera modificació: 21/03/2026

Simulador hipoteca

pisos.ad

Et pot interessar

  • 0 m2
  • 4
  • 6

Casa 4 habitacions Venda La Massana

4.250.000 €
  • 316 m2
  • 3
  • 3

Xalet en venda a La Massana, 3 habitacions, 316 metres

1.960.000 €
  • 559 m2
  • 4
  • 4

Xalet en venda a La Massana, 4 habitacions, 559 metres

3.850.000 €
  • 490 m2
  • 4
  • 5

Xalet en venda a La Massana, 4 habitacions, 490 metres

Consultar