Pis en venda a Andorra la Vella, 4 habitacions, 164 metres

Consultar

7 imatges

Característiques

  • Terrassa
  • Ascensor

Descripció

Magnífic pis en construcció en venda a la parròquia d’Andorra la Vella, amb tots els serveis i comerços al seu abast: estació d’autobusos, bars, restaurants, oci nocturn i centres comercials.

L’edifici de la nova promoció “CINC ESTRELLES” és l’enclavament ideal tant per invertir com per residir al país.

Aquesta magnífica propietat es troba a la cinquena planta i disposa de 164,31 m² d’habitatge i 19,69 m² de terrassa.

La seva distribució interior està pensada per aprofitar al màxim l’espai i oferir un ambient acollidor. Consta d’un ampli saló-menjador amb cuina oberta i sortida a la terrassa, quatre dormitoris, tres dels quals són suites amb bany propi. La suite principal té sortida directa a la terrassa. El quart dormitori es pot utilitzar com a habitació de convidats o despatx. A més, la propietat disposa d’un safareig i el bany individual.

El paviment interior serà de gres imitació parquet de fusta de color roure clar a tot el pis, i de gres antilliscant a les terrasses exteriors.

Els banys estaran realitzats amb materials i acabats de màxima qualitat, oferint una combinació perfecta entre disseny i confort. Els sanitaris seran de la marca Duravit, i les aixetes, de la marca Grohe, en color negre.

La cuina, d’estil italià, serà de color blanc amb mobles baixos de 95 cm i mobles alts de 70 cm, i taulell de gres porcellànic o similar en color gris fosc. Estarà equipada amb placa d’inducció amb sistema d’extracció incorporat, aigüera d’acer inoxidable, forn, microones, rentadora i rentavaixelles.

La calefacció i l’aigua calenta funcionaran amb un sistema d’aerotèrmia individualitzat i terra radiant.

La plaça d’aparcament i el traster són opcionals.

Ref: ref13988

Propietat publicada per:

Formulari de Contacte:

Contactar amb l'anunciant
Hipoteca
  • Visites: 153
  • Darrera modificació: 29/10/2025

Simulador hipoteca

pisos.ad

Et pot interessar

  • 108 m2
  • 3
  • 2

Pis en venda a Andorra la Vella, 3 habitacions, 108 metres

1.080.000 €
  • 101 m2
  • 2
  • 2

Pis en venda a Andorra la Vella, 2 habitacions, 101 metres

886.594 €
  • 101 m2
  • 2
  • 2

Pis en venda a Andorra la Vella, 2 habitacions, 101 metres

928.336 €
  • 119 m2
  • 4
  • 2

Pis en venda a Andorra la Vella, 4 habitacions, 119 metres

882.000 €