Pis en venda a Anyós, 2 habitacions, 99 metres

475.000 €

4797,98 €/m2

24 imatges

Característiques

  • Terrassa
  • Armaris encastats
  • Ascensor
  • Traster
  • Assolellat

Descripció

Habitatge exclusiu a Anyós amb terrassa de 30 m², vistes obertes, dues habitacions i dos banys.
Ens complau presentar en exclusiva aquesta acollidora propietat situada al pintoresc poble d’Anyós, un lloc que combina tranquil·litat, natura i proximitat a tots els serveis essencials. Envoltada de camins forestals i molt a prop del prestigiós centre esportiu de la zona, aquest habitatge és ideal per a aquells que valoren un estil de vida saludable i en harmonia amb l’entorn.
La distribució està pensada per oferir comoditat i funcionalitat. La zona de nit consta de dues habitacions dobles: una suite principal amb bany complet, banyera i dutxa d’hidromassatge, i una altra habitació amb armaris encastats i accés a un bany exterior també amb banyera.
La zona de dia s’obre a un ampli i lluminós saló-menjador amb cuina integrada, que inclou una pràctica zona per a la rentadora i emmagatzematge. Des d’aquesta estança, i també des de la suite, s’accedeix a una fantàstica terrassa de 30 m²: un espai ideal per relaxar-se, compartir moments en família o simplement gaudir de les vistes a la vall.
A més, la propietat disposa d’una còmoda plaça d’aparcament i un traster, que aporten encara més comoditat al dia a dia.
Una oportunitat única per a aquells que somien viure envoltats de natura sense renunciar al confort i la qualitat de vida que ofereix Andorra.
Anyós és un poble encantador situat a la parròquia de la Massana, a 1.285 metres d'altitud, i es consolida com una de les zones residencials més exclusives d'Andorra.
En aquesta ubicació privilegiada, a només dos minuts a peu, es troba el reconegut centre esportiu privat d'Anyós, considerat el millor del país, així com la prestigiosa Escola Internacional dels Pirineus, única en la seva categoria a Andorra.
Els pintorescos nuclis d’Ordino i la Massana es troben a tan sols cinc minuts amb cotxe i ofereixen una àmplia varietat de serveis, des de bancs i botigues fins a bars i restaurants amb encant.
A més, des del centre de la Massana surt el telefèric que dona accés directe a l’estació d’esquí de Pal-Vallnord, ideal per als amants de la neu.
I per a aquells que busquen una experiència comercial sense igual, el centre d’Andorra la Vella, el més destacat dels Pirineus, es troba a només set minuts amb cotxe.

Ref: W-030BFC

Propietat publicada per:

Formulari de Contacte:

Contactar amb l'anunciant
Hipoteca
  • Visites: 69
  • Darrera modificació: 12/06/2025

Simulador hipoteca

pisos.ad

Et pot interessar

  • 263 m2
  • 4
  • 3

Pis en venda a Ordino, 4 habitacions, 263 metres

1.200.000 €
  • 80 m2
  • 2
  • 1

Pis en venda a Andorra la Vella, 2 habitacions, 80 metres

360.000 €
  • 311 m2
  • 4
  • 2

Pis en venda a Ordino, 4 habitacions, 311 metres

1.100.000 €
  • 101 m2
  • 2
  • 2

Pis en venda a Andorra la Vella, 2 habitacions, 101 metres

928.336 €