Pis en venda a Escaldes Engordany, 2 habitacions, 76 metres

Consultar

7 imatges

Característiques

  • Terrassa
  • Ascensor
  • Traster
  • Garatge

Descripció

Acollidor pis dins de la promoció “Étang Salé” en construcció, situat a Escaldes - Engordany, en una zona privilegiada a escassos minuts caminant de l’Avinguda Carlemany i a prop dels principals serveis i comerços.

Es tracta d’una planta tercera que compta amb 76,03 m² d’habitatge i 17,44 m² de terrassa.

El pis compta amb un ampli saló-menjador amb accés directe a la terrassa, cuina oberta, equipada amb electrodomèstics d’alta gamma, creant un espai modern i acollidor.

L’habitatge disposa d'un dormitori doble, un dormitori individual i un bany complet.

Aquesta distribució ofereix una gran privacitat i independència.

Compta també amb una zona de safareig independent, ideal per optimitzar l’organització i funcionalitat de la llar.

Gràcies a la seva orientació sud, l’habitatge gaudeix de sol al llarg de tot el dia i molta lluminositat.

El sistema de climatització és mitjançant aerotèrmica, amb terra radiant tant per a calefacció com per a refrigeració, controlat per termòstats independents que garanteixen confort i eficiència energètica en totes les zones de la llar.

Hi ha la possibilitat d’adquirir una plaça d’aparcament i traster, segons disponibilitat.

Una oportunitat única per viure en una propietat moderna, elegant i eficient, ubicada en un entorn tranquil i amb fàcil accés a tots els serveis d’Escaldes - Engordany.

Ref: ref14338

Propietat publicada per:

Formulari de Contacte:

Contactar amb l'anunciant
Hipoteca
  • Visites: 41
  • Darrera modificació: 19/04/2026

Simulador hipoteca

pisos.ad

Et pot interessar

  • 131 m2
  • 3
  • 2

EL FALGUERO VALLEY VIEW TORRE 3

780.000 €
  • 131 m2
  • 3
  • 2

EL FALGUERO VALLEY VIEW TORRE 3

840.000 €
  • 131 m2
  • 3
  • 2

EL FALGUERO VALLEY VIEW TORRE 3

810.000 €
  • 107 m2
  • 2
  • 2

EL FALGUERO VALLEY VIEW TORRE 3

658.000 €